Plošinová grafika promenády na DS9

2014

Po úspěšném vytvoření kulis konferenční místnosti na DS9 pro natáčení inscenace 12 myslí jsem si řekl, že bych mohl vytvořit i grafiku pro mou oblíbenou lokaci - promenádu DS9. Samozřejmě ne ve velkém tiskovém formátu, ale pouze jako cvičnou grafiku, případně pro menší papírový model. Nakonec jsem vytvořil jednotlivé sekce mezi přechodovými komorami. Níže je můžete najít spojené dohromady.

Podkladů pro jednotlivé části promenády je dostatek. Menší komplikací je fakt, že vzhled promenády se vyvíjel nejen v průběhu natáčení, ale vypadá jinak i podle potřeb jednotlivých dílů. Vybral jsem si její asi nejčastější podobu, která je zobrazena na oficiálních nákresech scény a kterou je možné zároveň nalézt ve hře Deep Space Nine: The Fallen.

Finální papírový model promenády jsem bohužel nikdy nedodělal, vytvořil jsem pouze jednoduchý testovací koncept.

Zpětně jsem pro účely této stránky připravil virtuální 3D model s použitím plošinové grafiky.